CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη, Ιουνίου 25, 2008

Το παιδί της Αγάπης.

- Έλα πες σ’ άρεσε σ’ άρεσε έλα πες μου.
Όχι δεν ηταν η κόρη μου που ήθελε να μάθει αν είχε πετύχει τον πρώτο της καφέ. Η Μαρία ηταν που με ρώταγε για τι άλλο, για το βιβλίο της. Και πώς να χαλάσεις την καρδιά σ΄ ένα παιδί και μάλιστα της Αγάπης λέγοντας κάτι για χρόνο που δεν έχεις, συνέδρια και πολλά τέτοια.
- Άσε μας που δεν το διάβασες. Όποιος το έχει πιάσει δεν το έχει αφήσει.
Μάλιστα το μήνυμα ελήφθη. Έτσι έκατσα και ‘γω το βραδάκι να του ρίξω μια ματιά και ........ ξενύχτησα. (Μαρία, μου χρωστάς κάτι ώρες ύπνο.)
Ξέρετε πως είναι να βουτάς σε βαθιά παγωμένα νερά. Σου κόβεται η ανάσα. Το ίδιο έπαθα και εγώ βουτώντας στην ζεστασιά του βιβλίου. Γραμμένο λυτά, απλά, δεν καταλαβαίνεις ότι είναι το πρώτο βιβλίο ενός συγγραφέα. Έπιασα τον εαυτό μου κάποιες φορές να ψάχνει στις επικεφαλίδες για την ημερομηνία γιατί νόμιζα πως διάβαζα ένα ημερολόγιο. Το ημερολόγιο ενός ανθρώπου που πόνεσε, ταλαιπωρήθηκε και αδικήθηκε κάποιες φορές. Και ακριβώς επειδή είναι ένα βιβλίο βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία αγγίζει τόσο πολύ τις χορδές της ευαισθησίας μας. Και με ένα τέλος απρόσμενο. Μαρία σε ευχαριστώ που με ταξίδεψες. Ξέρεις βέβαια ότι πια περιμένουμε πολύ περισσότερα από σένα.


Και τώρα πες σου άρεσε η ανάρτηση έλα πες μου σ’ άρεσε ε σ’ άρεσε;

8 Επιβιβάστηκαν:

Maria Tzirita είπε...

Έλα βρε Θοδωρή, μη με εκθέτεις έτσι! Είπαμε, ώρες ώρες κάνω σαν παιδί, μην το βγάλουμε και βούκινο! Χαίρομαι που σου άρεσε το βιβλίο και μια χαρά είναι η ανάρτηση, δε χρειαζόταν να γράψεις περισσότερα, αφού αυτό το μπλογκ εξάλλου κατά κάποιο τρόπο είναι και δικό μου "σπίτι". σ'ευχαριστώ πολύ για το αφιέρωμα, θα περιμένω να ολοκληρώσεις τη διαμόρφωση του μπλογκ για να ανεβάσουμε και τις υπόλοιπες κριτικές. Και μην ξεχάσεις την Αχτίδα! Θέλω τα παραμύθια της!

Ανώνυμος είπε...

Μαρία σε συμπονώ. Και 'γω το ίδιο άγχος έχω όταν περιμένω κάποιο δικό μου άνθρωπο να τελειώσει κάποιο από τα βιβλία μου και να μου πει τις σκέψεις του... Γι' αυτό μη φοβάσαι δεν σε παρεξηγεί κανείς. Άσε που με ένα τέτοιο βιβλίο που έγραψες δεν υπάρχει πιθανότητα να ακούσεις κάτι άσχημο. (Άντε δε λέω περισσότερα γιατί ο Θοδωρής μας έχει βάλει στο μάτι! Είδες τι σχόλιο μου έστειλε...;) Πολλές καλημέρες!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Αφού ξέρεις πως μου αρέσει να αστειεύομαι. Άλλωστε δεν είναι κακό να είναι κανείς παιδί στην καρδιά. Τα παιδιά γράφουν τις καλύτερες ιστορίες. Η αχτίδα έχει λάβει ήδη την πρόσκληση της. Αν θα την αποδεχτεί δεν ξέρω. Ζήτησα και από τη Δαφνίλη να μας κάνει παρέα και σκέπτομαι να το πω και στην Μαντά. Στείλε μου ένα email τι ακριβώς θέλεις ακόμα από το blog. Αν θέλεις κάποιο widget και μπορείς να βρεις το HTML του στείλτο και θα το βάλω.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλέ τι έκανα πάλι; Ίσα-ίσα που λέω τα καλύτερα λόγια και για τις 2 σας. Αύριο που θα με χάσετε για 15 μέρες να δω τι θα κάνετε. ( Η κόρη μου πάντως λέει «πάρτι»)

Ανώνυμος είπε...

Αστειεύομαι Θοδωρή. Το διάβασα το κείμενο της 24ης Μαίου(σαν προκήρυξη ακούγεται αυτό!) στον Κήπο και έχω να πω ότι εκτός από εύστοχο, εκφράζει όλο τον κόσμο. Η κατάσταση με τα τηλέφωνα έχει ξεφύγει και αν ο Γκράχαμ Μπελ οραματιζόταν την κατάληξη τους θα πήγαινε να πιει καμιά μπύρα και θα άφηνε τις εφευρέσεις στην πάντα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Νομίζω οτι την νοιώθω περισσότερο απο όλους σας, κάθε φορά που αποχωρίζομαι ένα έργο μου είναι σα να δίνω τη κόρη μου σε μια άλλη οικογένεια και το μόνο που με κάνει να χαίρομαι ' αυτό είναι όταν ο πελάτης μου λέει: σ' ευχαριστώ ,είναι όπως το ήθελα ,θα μου ομορφαίνει το σπίτι.Αυτό θέλει η Μαρία και τη νοιώθω , να της πούμε πόσο όμορφο είναι το << παιδί >> της, πόσο το αγαπάμε, πόσο βαθιά μπήκε στη καρδιά μας.Ναι Μαρία μου πήρε θέση στην οικογένεια μας...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σας ευχαριστώ για τη πρόσκληση, την αποδέχθηκα και είναι τιμή μου να δεσθείτε να βάλω τα όσα γράφω.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μια καλημέρα λίγο πριν να φύγω και ένα καλωσόρισμα στην αχτίδα. Σ’ ευχαριστούμε που ήρθες στη παρέα μας. Εκτός από τα παραμύθια σου περιμένουμε προτάσεις και συμβουλές για το blog, τι άλλο θα ήθελες να δεις δηλ. εδώ και πως μπορούμε να το βελτιώσουμε.