CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα, Ιουλίου 14, 2008

Καμιά πατρίδα για τους μελλοθανάτους.

Καμιά ελπίδα να ξαναδώ Κοεν. Προσπαθούσα να θυμηθώ τι μου έλεγε το όνομα των σκηνοθετών και ανέσυρα από κάπου από την μνήμη την ταινία Φάργκο. Την είδατε; Αν σας άρεσε δέστε και αυτή αν όχι μην κάνετε τον κόπο. Είναι μια ταινία χωρίς αρχή και τέλος και ενδιάμεσα να σκοτώνονται όλοι οι ήρωες. Ενώ περιμένεις πως και τι να δεις την αναμέτρηση των 2 ηρώων στο τέλος βλέπεις τον ένα από τους αυτούς κάγκελο και αναρωτιέσαι έχασα επεισόδιο; Η Αμερική φημίζεται για τι ιδιόμορφο χιούμορ της και το απέδειξε για άλλη μια φόρα βραβεύοντας την συγκεκριμένη ταινία. Το μόνο θετικό την είδα σε Θερινό με παρεείτσα και μπυρίτσα. Αν τον Χειμώνα θέλετε να διώξετε ανεπιθύμητους επισκέπτες την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

8 Επιβιβάστηκαν:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πως πας με το πρόβλημα σου φίλε μου; όσο για τη ταινία , είδες καμμιά φορά τι ταινίες υπαρχουν ,θα μου μείνει αξέχαστο όταν κάποτε πήγα το κορίτσι που με βοηθά στο σπίτι στο σινεμά γιατί δεν είχε πάει στη Αλβανία ποτέ σε κινηματ. κι εγώ η αφιλότιμη πάω στα VILLAGE ΜΑΖΊ της και ρωτώ : ποιά είναι η καλύτερη ταινία; και για που μου έκοψε εισητήριο; ήταν εκείνη η ταινία δεν θυμάμαι το τίτλο που έπαιζε ανάποδα απο το τέλος ένα βιασμό με εκείνη την καλονή. Τη ντροπή που ένοιωσα δεν λέγεται, το κορίτσι δεν ξαναπάτησε σε σινεμά και το πως δεν έπνιξα τη ταμία δεν ξέρω!

Theogr ο κηπουρός είπε...

αχτίδα δεν έφταιγε η ταμίας, επειδή κάνει την συγκεκριμένη δουλειά δεν σημαίνει πως ξέρει και από σινεμά! Εδώ την πατάμε εμείς που έχουμε κολλήσει πολλά ένσημα βλέποντας ταινίες. Αν με το πρόβλημα εννοείς το παλιό ανοίξαμε καινούργιο και σας περιμένουμε. Όπως περιμένουμε και κάποια φωτό.....

Sideras είπε...

Ε τι να πεις. Δεν έχω ιδέα για το έργο αυτό, ακουστά τον τίτλο ίσως. Η αλήθεια είναι ότι είμαι από τα τυχερά άτομα που έχω γύρω μου άτομα που ενημερώνονται για το τι παίζει στην μεγάλη οθόνη και συμπίπτουν και κάπως τα γούστα για το είδος των ταινιών.

Άκου όμως τι μου συνέβη σε θερινό σινεμά, που πήγα να δω ένα έργο από το φεστιβάλ ευρωπαϊκού κινηματογράφου. Η ταινία ήταν αφιερωμένη σε ένα σκηνοθέτη, σεναριογράφο .Οι φίλοι του μιλούσαν για αυτόν, αφού ο ίδιος δεν ήταν πλέων εν ζωή.

Κάποια στιγμή λοιπόν, στην δικιά μας την παρέα ξεμείναμε από αναψυκτικό και νερό .Οπόταν πήρα πρωτοβουλία να πάω στην μικρή καντίνα. Επιστρέφοντας ,ανοίγω την πόρτα στην θέση του οδηγού και γυρίζω να δώσω τα ποτά δίπλα .Αντιλαμβάνομαι φυσικά ότι δίπλα μου δεν υπάρχει κανένα πλάσμα και ταυτόχρονα γυρίζω πίσω στα άλλα παιδιά να ρωτήσω που πήγε το άτομο της παρέας δίπλα μου. Και τι αντικρίζουν τα ματάκια μου….ένα ζευγάρι να…..Καλά μην φανταστείτε ότι είδα πολλά, σκοτεινά ήταν και από ντροπή γύρισα μπροστά και αντιλαμβάνομαι ,ότι σε λάθος αυτοκίνητο μπήκα. Αλλά τόσο αμήχανα ένιωσα για την βλακεία μου ,που δεν με έφτανε απλά να εξαφανιστώ απλώς , ανοίγω και το στόμα μου και λέω μια ατάκα που την θυμάμαι και γελώ ακόμα, “Όπως και να έχει , έχει και ξενοδοχεία !” Δεν άκουσα κουβέντα πίσω μου ,γιατί μάλλον τους άφησα στήλη άλατος και τους δυο . Άσε που έκλισα και δυνατά την πόρτα πίσω μου. Κατευθύνομαι γρήγορα στο ομοιόχρωμο σωστό αυτοκίνητο και λέω στους υπολοίπους, φύγαμε τώρα . Και φύγαμε. Το πόσο οι υπόλοιποι από τα γέλια σπαράξανε δεν περιγράφεται. Το μόνο που ακόμα διερωτώμεθα είναι ,η συμβουλή μου έπιασε τόπο;

Αυτά εν ολίγης και μην ξεχνάτε να παρατηρείτε καλά σε πιο αυτοκίνητο μπαίνετε .Αλλά και λάθος να κάνετε ,κάντε το να φανεί σωστό : ))).

Σιδερένια Καλησπέρα στους συνταξιδιώτες!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Να υποθέσω ότι ο σινεμάς ηταν drive –in τους οποίους εμείς εδώ στην Ελλάδα τους χρησιμοποιούσαμε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό που περιγράφεις.Το λάθος ηταν των ατόμων που δεν είχαν κλείσει το αμάξι γιατί θα μπορούσε να τους έχει συμβεί κάτι πολύ χειρότερο. Οι Θερινοί είναι με τραπεζάκια, καρέκλες, ποικιλίες και τα συναφή. Το έργο το είδες τελικά η δεν ξαναπάτησες σινεμά;

Sideras είπε...

Απολογούμαι ειλικρινά αλλά είμαι αναγκασμένος να αποχωρίσω για τεχνικούς λόγους από την ομάδα. Όχι μόνο του Ταξιδεύοντας… ,αλλά και της 8η τέχνης που τόσο λατρεύω. Θα συμμετέχω όμως εν δράσι με σχολιασμούς. Και θα σας επισκέπτομαι ανελλιπώς. Υπάρχει πρόβλημα με το ιστιχώρο μου. Ίδη κάποιοι μπλοκέρς θα αντιληφθήκατε το πρόβλημα, αφού ούτε καν στον ιστιοχώρο μου μπορείτε να μπείτε και άλλοι πάλι ούτε να σχολιάσετε ,καθώς υπάρχει και βραδύτητα ανοίγματος του. Υπάρχει περίπτωση αναδημιουργίας του ,πράγμα πολύωρο που δεν θα το ήθελα.
Σας εύχομαι καλή συνεχεία και θα μου λείψει να μην είμαι μέλος του ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ με ένα βιβλίο και ένα τραγούδι μέσα σε μια ζωγραφιά. Αλλά μόλις επιλυθεί το πρόβλημα, αν με θέλετε και εσείς , θα αιτηθώ να ξανά μπω στην παρέα.Πάρετε το σαν ένα μικρό διάλυμα από την ομάδα. Όπως θα προσπαθήσω να το κατανοήσω και εγώ που τρόμαξα με τα mails που διευκρινίζουν το πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Θοδωρή.
Ο Κήπος σου είναι ακόμη απροσπέλαστος...
Όταν τον ξανανοίξεις με το καλό θα λεγα να του δώσεις το όνομα "Ο Απαγορευμένος Κήπος" !
Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού και εύχομαι όταν επιστρέψω οι τεχνικές δυσκολίες να πάψουν να μας ταλαιπωρούν και να φύγουν εκείνες για διακοπές και μάλιστα μόνιμες.

Ανώνυμος είπε...

Επεξήγηση: Είδα τον κήπο νο2. (Καλορίζικος.) Αλλά λέω να έχεις δύο κήπους από δω και πέρα. Έναν να σου κλείνουν, δύο να φυτρώνουν! Φιλιά.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Μας βρήκες τελικά. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Η Μπάρμπι ηταν καταπληκτική. Όσο για 2 κήπους εδώ δεν προλαβαίνουμε τον ένα. Πως πας με τα δικά σου προβλήματα στον Η/Υ. αν θα διαβάσεις παραπάνω έχει και άλλος φίλος από την Κύπρο δυσκολίες. Από αρχές Σεπτέμβρη θα είμαστε οπωσδήποτε έτοιμοι πρώτα ο Θεός και η goggle.