CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2008

Street Art by Julian Beever



Πρώτη καταχώρηση ,για να δούμε, πως θα ταξιδέψουμε. Αναλαμβάνω λίγη από την εικονογράφηση του βιβλίου τότε. Τι λέτε για ένα είδος τέχνης που ονομάζετε ,όπως θα ξέρετε οι περισσότεροι, « Street Art ».



Ας μιλήσουμε για αληθινούς γραφίστες τότε του δρόμου . Τώρα ο Julian Beever δεν θα τον κατέτασσα σε γραφίστα, η ζωγράφο, μηχανολόγο αρχιτέκτονα, αλλά σε ένα σπάνιο ταλαντούχο άνθρωπο. Η φήμη του έχει αγγίξει Αγγλία ,Γαλλία ,Αμερική ,Ιταλία ,Ιαπωνία και βάλε. Οι διαφημιστικές εταιρίες καθώς και οι μεγιστάνες του κόσμου τον αγαπούν και τον τρέχουν ξοπίσω για να τους χαρίσει ένα κομμάτι από την δουλειά του.



Σε μια ερώτηση που του έγινε, αν νιώθει ιδιαιτέρα χαρούμενος για αυτήν την διασημότητα του απάντησε. “Ο κόσμος δεν βλέπει την μικρή υπογραφή μου ,αλλά τα έργα.” Η δημοσιογράφος ξανά ρωτά, “δηλαδή τι εννοείτε με αυτό ;” “Να σας το μεταφράσω, δηλαδή σημασία δεν έχει ο δημιουργός ,αλλά το δημιούργημα του.”


Όσο για τα έργα του Julian Beever, μην φοβηθείτε είναι όλα επίπεδα. Σκεφτείτε να περπατάτε στο πεζοδρόμιο και μια μεγάλη τρύπα σε αυτό να είναι κάτω από τα πόδια σας. Οφθαλμαπάτη! Ο ίδιος το διασκεδάζει πάρα πολύ που μάλλον θα το καταλάβατε και από τα κλιπ .


Ο ίδιος βέβαια δηλώνει ένας απλός ζωγράφος της κιμωλίας. Το υλικό που χρησιμοποιεί είναι τεράστια “No oil pastels” .Δηλαδή παστέλ που δεν εμπεριέχουν λαδί .Με άλλα λόγια ναι επεξεργασμένες κιμωλίες.



Προσωπικά σας παρακινώ να δοκιμάσετε το υλικό. Δεν είναι καθόλου ακριβό ένα μικρό σετ από αυτά. Το δούλεψα και ‘ γω σε κόλλες, το πολύ Α3 φυσικά. Ενώνετε εύκολα με ένα ξυρό σφουγγαράκι ,ή με τα δάχτυλα σας Και στο τέλος με μια λάκα μαλλιών μπορείτε να το περάσετε έτσι ώστε να στερεοποιηθεί.

6 Επιβιβάστηκαν:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Θέλω τόσα πολλά να πω που τελικά σιωπώ και υποκλίνομαι στη φαντασία και τη Τέχνη που πάντα μου φέρνει ένα κόμπο στο λαιμό όταν την αντικρύζω.Πως μπορώ να πάρω αυτά τα βίντεο Σιδερά;Λαδοπαστέλ μεταχειρίζομαι στα πορτρέτα και σε παιδικά σχέδια, όταν ζωγράφισα στο παιδικό έβαλα λαδοπαστέλ στα πρόσωπα μα δεν είναι τόσο φθηνά που λες.Πρόσεξες την προοπτική του βάθους που τόσο ζωντανά έδωσε..φανταστικό.Πολλές φορές χαζεύω τα γκράφιτι που κάνουν πιτσιρικάδες στους τοίχους, κάτω δεν έτυχε ποτέ να δω εδώ τουλάχιστον, είδα στη Γαλλία και Ολανδία.Συγχαρητήρια Σιδερά για την ανάρτηση, πες μου για τα βίντεο.

Sideras είπε...

Όντως απίθανο το 3d street art Αχτίδα μου.

Αυτά τα παστέλ ονομάζονται , “No oil Pastels” , δηλαδή «όχι λαδοπαστέλς», ξυρό παστέλ . Και είναι πιο οικονομικά, φυσικά εξαρτάτε τι εταιρίας αγοράζεις : ). Είναι στην ουσία κιμωλίες. Όταν τελειώσεις την ζωγραφιά μην ξεχάσεις να το φιξάρεις σε απόσταση ενός ποδιού από την ζωγραφιά με λάκα μπαλιών για να μην φεύγει το χρώμα. Ακόμα και με κιμωλίες κανονικές να ζωγραφίσεις θα ενθουσιαστείς με το πόσο όμορφα ενώνονται τα χρώματα αλήθεια.

Λοιπόν για τα βίντεο θα κανείς το εξής :
1. Πας στο www.youtube.com
2. βρήκες το βίντεο που θες να αναρτήσεις
3.βλεπεις δίπλα του στα δεξιά που γραφεί τις πληροφορίες του δηλαδή,
From:
Joined:
Videos: 1
Added:
Added:
Category:
Tags:
Embed:
3. πας στο τελευταία πληροφορία που είναι το « Embed: »
4. Κανείς επιλογή – select τον κωδικό μονό διπλά του, (Embed:) Δεξί κλικ του μάους σου και copy.
5.Μετα πας εκεί που θα καταχωρήσεις ,στην «Ανάρτηση» .Αλλά να είσαι στην ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ HTMΛ και όχι στην ΣΥΝΘΕΣΗ.
6. κάνεις δεξί κλικ του μάους σου και paste τον κωδικό που έχεις αποθήκευση ακριβός στο σημείο που θες του κειμένου σου.
7. Και μετά πατάς “δημοσίευση ανάρτησης” και πας στην προβολή του ιστιοχώρου σου

Καλή επιτυχία εύχομαι Αχτίδα μου ,για απορία μου λες : )

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλε εκτύπωσα τις οδηγίες σου και θα προσπαθήσω να τα κάνω, έτσι που τα λες είναι απλά κι εγώ αυτά τα ΑΠΛΑ τα φοβάμαι, δεν είμαι και σαΐνι στον υπολογιστή .Κι εγώ τα φιξάρω με ειδικό σπρέΐ για τις άλλες δεν ήξερα .Μεταχειρίζομαι πολύ τις σκόνες αγιογραφίας με το δάχτυλο και με διάφορες προσμίξεις κάνουν θαύματα, δυστυχώς εδω και 3 τελευταία χρόνια ο χρόνος μου για ελεύθερη ερευνητική ζωγραφική λιγοστεύει κι αυτό με στεναχωρεί πολύ γιατί με καταπιέζει, έχω μέσα μου τόσο όρεξη να κάνω αυτό που θέλω και δεν μπορώ ( η διαφορά του να είσαι άνδρας ή γυναίκα καλλιτέχνης εδώ μετρά)έχω τόσα άλλα να κάνω για τους γύρω μου όλη μέρα που για μένα ,γι' αυτά που θέλω αληθινά να κάνω ..δεν υπάρχει χρόνος.Βέβαια πριν πολλά χρόνια έκανα τις επιλογές μου , έβαλα στη ζυγαριά την οικογένεια και τη τέχνη και εγυρε στη πρώτη, στον άνδρα καλλιτέχνη είναι διαφορετικό ,στη γυναίκα είναι ημίμετρα, δύο καρπούζια σε μια αμασχάλη όπως λέει ο λαός μας.Αντε βρε μελανχόλησα!δεν είμαι εγώ για γκρίνιες καιμιζέρια Φίλε μου να είσαι καλά και να κάνεις πάντα αυτό που θες και μπορείς, φιλάκια!

Sideras είπε...

@αχτίδα
Έλα ,έλα τώρα Αχτίδα ,δεν είσαι και παιδάκι για μελαγχολίες και να σε παίρνει από κάτω. Ξέρεις πόσοι άνθρωποι θα ήθελαν να καταφέρουν έστω τα μισά από όσα έχεις κάνει. Δεν είμαι γυναίκα ,ούτε θα ήθελα ,οπόταν δεν θα καταλάβω αυτό που λες .Αλλά σίγουρα πιστεύω από τον άνθρωπο εξαρτάται και όχι τόσο από το φύλο στους καιρούς μας πια . Η αποψη μου είναι ότι για την οικογένεια πάντα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο ,αυτό είναι το πρέπον. Την δουλειά απαραίτητα . Αλλά το χόμπι πρέπει να συνδυάζετε με την οικογένεια. Θες παράδειγμα ,που ήδη θα το έκανες αυτό ,είμαι σίγουρος. Προσέχεις το εγκονάκι , ταυτόχρονα του δίνεις κάτι να δημιουργεί ,χρώματα ,πυλό ,κάτι και ζωγραφίζεις και εσύ. Η κάντε μια ζωγραφιά μαζί ένα γλυπτό με πυλό μαζί.
Πάντως είσαι τόσο πολύτιμη σε ‘μας που αναμφίβολα ποσό μάλλον στους δικούς σου. Αν τους ζητήσεις να σε ξεκουράσουν είμαι σίγουρος πως δεν θα σου το αρνήθουν, αν μου επιτρέπεις .
Γενικά πιστεύω πάντα υπάρχει λύση και χρόνος ,εκτός αν συμβαίνει κάτι σοβαρό ,όπως η υγεία .
Αχτίδα , ένας δάσκαλος μου είπε κάποτε , “ο καλός ο καλλιτέχνης δημιουργεί μόνο όταν βάλει την πρώτη πινελιά στον καμβά. Όσο το αναβάλει ,βρίσκει συχνές φοβίες και ανασφάλειες”.
Η ζωγραφική και γενικά οι τέχνες είναι καθαρτήριο της ψυχής ,εκτόνωση. Όταν φιλοτεχνούμε νιώθουμε ελεύθεροι από όλα. Για αυτό και είμαστε οι καλλιτέχνες αυτή την εποχή που ζούμε ,πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους. Άγχος, Λύπη ,χαρά την αντιμετωπίζουμε ,την χειριζόμαστε με τέχνη.

Καλημέρα συνταξιδεύτησα μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν κατάλαβες με τι ένοια το λέω, δενν κουράζομαι ,αγωνιώ που δεν έχω χρόνο για ν' ασχοληθώ με αυτό που αγαπώ όσο και όπως θέλω, αισθάνομαι οτι έχω αφήσει κάτι μισό.Ούτε μετανοιώνω για τίποτα ,πάλι το ίδιο θα έκανα πίστεψε με, λατρεύω την οικογένεια μου, τον άνδρα μου όλα όσα έκανα μαζί τους ,είμαι περήφανη για όλα αυτά, είναι ο τελειώτερος πίνακας μου .Όσο για τα βίντεο τα βρήκα ,είναι πολλά και είπα το νεαρό που με βοηθά να μου τα γράψει σε CD γιατί αυτό ήθελα!Θα μου τα φέρει την Δευτέρα είπε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ τελικά είναι 14 βίντεο, μου τα έφερε σήμερα ,είδες τι σαΐνι βοηθό έχω; τον είχα βρει απο τις αγγελίες κάποτε που μπήκε ιος στον υπολογιστή μου και ήμουν απελπισμένη .