CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη, Ιουλίου 08, 2008

Η παρέα μεγαλώνει.

Να καλώς ορίσω στην παρέα τον φίλο σιδερά από την Κύπρο. Καλλιτεχνική φύση φτιάχνει εκπληκτικά πράγματα που αξίζει να τα δείτε. Καλώς ήρθες φίλε να έχουμε ένα καλό καλοκαίρι – χωρίς άλλα κλεισμένα blog.

1 Επιβιβάστηκαν:

Sideras είπε...

Ευχαριστώ παιδιά που με καλέσατε σε αυτό το μανιφέστο. Ορίστε λοιπόν ανοίγω και ‘ γω τις αποσκευές μου και ελπίζω να συνταξιδεύσουμε και με τις δικές μου ιστορίες και τα δικά μου ακούσματα. Συγχαρητήρια στον πρωτομάστορα της ιδέας ,που έχω την εντύπωση πως είναι ο κύριος κηπουρός – Theogr. Όσο για τα σφραγισμένα μπλοκ αυτό δεν μας χαλά καθόλου ,φτιάχνουμε αλλά με καλοκαιρινή διάθεση πάντα .Καλώς σας βρήκα και το μπλοκ αυτό κάτι μου λέει ότι θα γίνει μια πολύ αξιόλογη κοινότητα.

Πάμε λοιπόν!!