CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 02, 2009

Νοσταλγικοί περίπατοι στη Θεσσαλονίκη που έφυγε...



Το βιβλίο αυτό έπεσε στα χέρια μου εντελώς τυχαία , μου το προσέφερε δώρο ο συγραφας του σε μια φιλική συνάντηση μας .
Γυρίζοντας σπίτι το φυλλομέτρησα και διάβασα σκόρπια τυχαίες αράδες..σταμάτησα .. ξαναδιάβασα πιο προσεκτικά και πήγα στη γωνιά μου με το βιβλίο στο χέρι διαβάζοντας το απο την αρχή..
Ήταν πολύ όμορφο , ήταν νοσταλγικό και ένοιωσα σα να περπατούσα στους δρόμους της πόλης μου βαστώντας το χέρι του πατέρα μου κι εγώ μικρούλα δίπλα του να προσπαθώ να καταλάβω αυτά που χάθηκαν δυστυχώς , αυτά που έλεγε η γιαγιά μου ..οι θείες μου..
Χάζεψα τις παλιές φωτογραφίες, αντέγραψα με το σαρωτή τις παλιές εικόνες της Θεσσαλονίκης και τελειώνοντας ευχαρίστησα απο μέσα μου το συγραφέα που με οδήγησε σ' αυτά τα μονοπάτια και με έκανε να γνωρίσω κάτι που χάθηκε μέσα στο πέρασμα των χρόνων..
Σας προτείνω να αγοράσετε και να διαβάσετε το βιβλίο αυτό .Δεν πειράζει που δεν είστε μερικοί απο τη Θεσσαλονίκη ..αυτό που περιγράφει ίσως υπήρχε με άλλο όνομα και στο παρελθόν της δικής σας πόλης..

Εχω δε να πώ οτι μου έδωσε ακόμα ένα βιβλίο του με το τίτλο: << Οι πρώτοι αεροπειρατές στον κόσμο ήταν Θεσσαλονικείς >> που ντρέπομαι να πω οτι δεν βρήκα ακόμα την ευκαιρία να το διαβάσω, μα να είστε σίγουροι οτι όταν θα το διαβάσω θα σας το δείξω κι εσας γιατί είμαι σίγουρη απο πριν οτι θα είναι το ίδιο και ίσως περισσότερο ενδιαφέρον.

1 Επιβιβάστηκαν:

eirini είπε...

Δώστο μου να το διαβάσω, μ'αρέσουν τέτοια βιβλία!
Η πανέμορφη θεσσαλονίκη του "τότε"... συναρπαστικό!