CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Κυριακή, Μαρτίου 22, 2009

¨Μάτια μου¨.

Η βραδιά ηταν ζεστή. Και όχι δεν μιλάω για τον καιρό άλλα για την συμμέτοχη των φίλων της Μαρίας στην παρουσίαση του καινούργιου της βιβλίου ¨Μάτια μου¨. Η παρουσίαση της Λένας Μαντά άψογη όπως και η ανάγνωση αποσπασμάτων από την ηθοποιό Ειρήνη Μελά όμως την παράσταση έκλεψε ο Βαγγέλης Αυγουλάς. Είναι 2ετής φοιτητής της Νομικής--Μέλος της Νεολαίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών και είναι ένας άνθρωπος με απίστευτος χιούμορ- η ατάκα της βραδιάς όταν η Μαρία είπε ότι είχε γράψει κάποιες ευχαριστίες εκείνος την ρώτησε μπορείς η να στα διαβάσω εγώ;

Βρέθηκα με πολλούς φίλους blogger εκεί και πραγματικά περάσαμε πολύ όμορφα. Η βραδιά κατέληξε στο σπίτι της Μαρίας ένα πολύ φιλόξενο μέρος με την καταπληκτική Χριστίνα να έχει αναλάβει της δημόσιες σχέσεις και τον Δημήτρη τα κεράσματα ( εμείς οι γαύρη είμαστε άλλοι άνθρωποι τελικά). Στη παρουσία μου εκεί οφείλεται και το γεγονός ότι καθυστέρησα με αναρτήσει αλλά χαλάλι. Περιμένω ανυπόμονα και το νέο βιβλίο της Μαντά η οποία άνοιξε νέο blog .
Κριτική του ¨Μάτια μου¨ όταν το διαβάσω. Καλές αναρτήσεις στον κήπο που κλείνει ένα χρόνο και από εδώ. Οι φωτό είναι από την εκδήλωση κάπου δείτε την χαρουλιτα - μια πολύ γλυκιά και ευγενική κοπέλα- την ξυπόλητη στα αγκάθια και τα πολύχρωμα όνειρα που τα ευχαριστώ για την παρέα. Κάποιους έχω ξεχάσει αλλά από μια ηλικία και ύστερα...


4 Επιβιβάστηκαν:

Maria Tzirita είπε...

Χίλια ευχαριστώ!!!!! Για όλα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χαίρομαι που περάσατε καλά, πάντα κάτι τέτοιες συγκεντρώσεις αφήνουν πίσω γλυκιές αναμνήσεις.

eirini είπε...

Πολύ όμορφες στιγμές!!!
Μπράβο Μαράκι!
Κηπουρέ μου επιτρέψτε μου... είσαι κούκλος!

Φιλιά!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κηπουρέ... θα σκοτωθούμε, να το ξέρεις χαχα. σβήσε αμέσως τις δυο (τουλάχιστον) φωτογραφίες που είμαι σαν ηλίθια.

Αχ ... τι ομορφα που ηταν ...